Torsdagen den 22 december 2011

Hej Hopp i löven...

Jag vet jag borde VERKLIGEN skämmas för nu var det längesedan.
Men för tillfället går det trögt med vikten. Fast jag känner att jag slarvar oxå. Jag rör på mig för lite.
Så efter jul ska det bli skärpning.
Igår tog jag ett skutt upp på vågen som stod på 108 kg.
Jag har nog börjat tappa tålamodet för jag vill komma under 100 sträcket NU!

Självklart så julstökas det som aldrig för i detta hemmet.
Vi samlas här i år igen.
Det ska handlas julklappar, köpas mat, lagas mat & bakas bullar & julgodis.
Barnen är lyriska & jag hoppas, hoppas att jag ger dem bra minnen om deras barndoms jular som jag har.
Det ska vara bra minnen som man bär med sig i livet. Det ska handla om mys & kärlek, inte bara julklappar.

Nu vill jag bara önska er en GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0