Fredagen den 18 November 2011

Hej som e handduk!

Ja jag vet att det är långt mellan gångerna men skolan tar så jäkla mycket tid & de stunder som blir över är jag med min familj.
Det går trögare med vikten nu för tiden. Det går neråt men det går inte så fort. Min stora lycka var härom dagen när jag kom i mina gamla jeans som jag inte kunnat ha på 4 år. Tur att dem fortfarande är moderna.
Ikväll åt vi grönsaker & lite dipp men jag blev illmående som fasiken efteråt men då kom jag att tänka på den där andningsgrejen vi fick på sjukhuset. Jag tog den & satte mig på altanen & andades lite & det hjälpte verkligen!
Jag träffade på en kille i Lund som jag opererades med. Han såg väldigt fräsch & pigg ut. Han hade gått ner mycket. Fast han mår illa precis som jag. Men en sak är säker, jag ångrar mig aldrig!
På söndag ska jag ha födelsedagskalas för mig & mina barn & jag är lite nervös inför det. Det känns som att släkten kommer studera mig uppifrån & ner & verkligen syna mig om jag har gått ner. Det känns sjukt jobbigt. Men min bästa kompis har köpt en skitsnygg svart klänning till mig i present som jag tänkte ha på mig.
Jag tror att det kommer bli bra. Om jag kommer ihåg det ska jag ta ett fotot på mig den dagen.
Snart hoppas jag att det är dax för -25 kg kortet. Jag har stått still på 112,5 länge nu.
Nu ska jag titta på idol.
Ha en trevlig helg alla fina människor där ute!


Kommentarer
Postat av: Zalli

De kan syna hur mycke de vill för det SYNS! Du är grym!

2011-11-19 @ 09:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0