Söndagen den 30 Oktober 2011.

Hejsan Svejsan!

En av de stora anledningarna till att jag bestämde mig för att göra denna operationen var att jag skulle kunna göra fler saker med barnen. Ett av målen uppfyllde jag igår. Vi åkte till ishallen och åkte skridskor. Jag tänkte inte på min vikt en enda gång. Det jag tänkte på var att jag inte kunde åka så bra men att jag ändå gjorde det. Å stora puffan var superduktig för att stå på ett par skridskor för första gången. Det var verkligen en toppen dag med min familj och våra fina vänner.
Jag känner mig levande igen!
När jag har hittat kameran (senare idag hoppas jag) så blir det ett nytt foto.

Ha en bra dag! 

Bättre att gå på isen & ha det glatt än att gå i lera & sörja...  (Linda)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0