Torsdagen den 13 Oktober 2011

Godmorgon!

Jag vet att det var längesedan nu. Dumma mig. Borde uppdatera oftare, men tyvärr lever man ett liv med massa måsten.
I måndags var jag i Lund på återbesök. Det gick bra. Dom vägde mig på 118 kg & mätte mig runt midjan. Där hade jag minskat med 24 cm. Å när hon drog ut måttbandet & visade hur stor jag var från början så fick jag nästan en svimselattack. Jisses.
Sen fick jag gå in & prata med doktorn som undrade hur jag mådde. Men allt är bra. Förutom lite illamående ibland vid maten. Men då tyckte han att jag skulle ta en illmåendetablett innan jag äter så jag slipper det. Speciellt när man är i väg eller är i skolan.
Idag stod vågen på 117,5 det går sakta neråt. Önskar att det gick det lite fortare.
Nu ska jag gosa med min snoriga minsting.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0