Torsdagen den 6 Oktober 2011.

Hej Hopp.
Nu var det längesedan jag skrev. Men jag har haft fullt upp med att åka på semester med min familj till Lalandia och så har jag praktik. Lalandia var lika underbart som vanligt. Jag får tacka mina svärföräldrar för att det var dom som fick oss att åka dit från första början. 
Praktiken gör jag på världens bästa förskola. Så nu rullar dagarna på.
Nu när jag har praktik så cyklar jag varje dag. Det går undan. Nu för tiden blir jag inte ens svettig. -17 kg & min nya cykel gör susen. Det är härligt. Idag insåg jag att mina regnkläder passar mig med råge. Det är härligt. Mindre härligt är ju att skitregnkläderna från Ullared läcker som ett såll.

Nu ska jag kolla på Sjukhuset på 3:an.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Z

Duktig du är! 17 kilo är ju helt fantastiskt, det är nu nästan en hel 5-åring :-)

2011-10-07 @ 10:46:51
URL: http://mudhoneys.blogg.se/
Postat av: Maggan

Snart dags för ny bild igen då, för att se skillnaden. Heja på! =)

2011-10-07 @ 15:24:12
URL: http://maggan-baraord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0