Fredagen den 23 September 2011

Hejsan Svejsan!

Idag hände det! Jag kom ner till 120 kg. Jösses vad jag är glad. Det betyder att jag kan skutta runt i mina nya snygga stövlar i helgen.
Det negativa är att jag provade min älsklingstunika som jag fått av min pappa och den hängde som ett tvåmannatält. Inte kul. Men det allra värsta är att jag håller på att tappa mina ringar. Speciellt vigselringen sitter löst. Jag har bara varit gift i 10 månader och jag älskar min ring. Det är lite trist.
Men vad är det man bruka säg? Inget gott som inte för nåt ont med sig? Jag får ta och förminska dem sen.
Nu ska jag gosa med mina barn, sen ska jag röja lite för det är ju fredagsmys som gäller ikväll.

Trevlig helg sug å svälj!
(eller skit i det, det tänker jag göra!) ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0