Lördagen den 17 September 2011.

Hopp & hej i löven....

Sköna lördag. Idag har jag varit ute & gått på stranden i en timme med min syster & min bästa kompis. Det var gött att få röra på fläsket, men vi var oroliga över att kustbevakningen skulla ta oss för tre feta strandade valar. Som tur var kom vi hem med skinnet i behåll.
I torsdags gick vi en rejäl runda på Galgberget.
Vi är duktiga.

Ikväll ska vi laga ytterfilé med kantareller. Det ska bli gott. Jag kan kanske äta en skiva kött, en potatis, lite grönsaker & pyttelite sås.

Igår åt vi tacos. En sån där tubs var perfekt för mig att äta. Sen var jag proppmätt.

Nu ska jag ta barnen & åka å köpa lördagsgodis.

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Lennart

Hej

Har du redan testa fastare kost.

len

2011-09-19 @ 20:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0