Söndagen den 11 September 2011.

Tjollahopp!

Igår kom våra vänner på besök. Det var en riktigt trevlig kväll med massa god mat.
Vi började med lax, pressad potatis & broccoli.
Sedan hade vi tiramisu glass till efterrätt & plockamat (istället för snacks) på kvällen. Jag åt lite av allt.
Jag drack tom tre munnar vin. Jag mådde toppen.

Idag åkte hela familjen till Ikea. Det var mysigt. Vi bestämmde oss för att käka lite lunch där. Alla valde potatismos & köttbullar. Jag tog en barnportion. Men jag åt inte så mycket. Bara en köttbulle & pyttelite mos. Strax efter vi hade ätit började jag må dåligt.
Tillslut hittade jag en toalett. Där är många bås på rad & det är ju bara tunna skiljeväggar emellan, men som tur var så var jag ensam där inne. Jösses vad jag spydde. Det kom bara upp vätska men fy & blää för att ligga på knä på Ikeas toalett. Det bästa var att det var välstaädat.
Resten av dagen ska jag bara slappa....

Todiloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0