Tisdagen den 27 September 2011

Hejsan!

Idag är det min systers tur att att börja på denna stora resa. Igår gjorde min bästa kompis det.
Det är helt sjukt egentligen att det är så lätt att få en sådan här operation. Fast å andra sidan visade det ju oxå på hur farligt det är att gå runt och vara överviktig. Följdsjukdommarna är många och rent av grymma.
Men nu tillhör vi snart inte den kategorien. Så jäkla skönt.

Idag ska jag tänka på min syster och hålla både tummar och tår. Jag ska även packa för imorgon drar jag och min lilla familj på en mini semester till Lalandia. Det ska bli ruskigt skönt.

Av alla tänkbara ställen så har jag jävligt ont i min näsa. Håller tydligen på att få en finne stor som hela Europa.
Det suger. Jag ser även fram emot samtalen både från min kompis L och min syster. Jag vill ju veta hur dem mår. L mådde illa igår efter sin operation, det gjorde aldrig jag. Jag hade bara så fruktansvärt ont i magen.

Jag återkommer.

Tjoflöjt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0