Jag firar ett år med mitt nya sundare liv!

Hej hopp gummisnopp!
 
Ja jag vet att jag är värdelös på att uppdatera. Men nu är jag äntligen här.
Imorgon är det återbesök i Lund. Jag ska åka dit tillsammans med en tjej som gjorde operationen samtidigt som jag. Det ska bli jättekul att få träffa henne så här ett år senare och få se hennes förvandling.
Själv tycker jag det har gått trögt de sista månaderna. Det går iofs neråt men det går lååååångsamt.
Dagen till ära har jag en bild att visa er. Den är tagen för ett par veckor sedan.
 
 
Som vanligt är det ingen direkt vacker syn men denna bilden är iaf bättre än den första... ;-)
Håll tummarna för mig imorgon.
 
På återseende.
 
Puss & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0