Tisdagen den 14 Februari 2012

Tjenis Penis!

Trevlig alla hjärtansdag på er!
Här har det äntligen hänt, jag väger inte längre tresiffrigt. Helt underbart att komma under hundra.
I morse stod vågen på 98 kilo. Jag vet att det fortfarande är mycket men det känns iaf helt underbart.
Däremot har jag inte tränat på länge. Kräksjuka hos barnen, halsfluss och dunderförkylning hos mig har satt käppar i hjulet. Men på torsdag är det dax att börja på ny kula och då ska jag börja med ett dubbelpass. Hoppas bara att jag kommer överleva.
Skolan tar som vanligt massor av min tid. Men det är fortfarande roligt och det är ju huvudsaken.
För några dagar sedan tog jag ny bild som jag tänkte bjuda er på.

99 kg

99 kg


Jag kommer aldrig bli bekväm med att visa upp mig så här. Men å andra sidan är det roligt att se skillnaden och kan jag sporra någon annan tjockis där ute att göra samma operation så är det värt det.
Att leva tjockisliv är ingen höjdare när det är så mycket enklare att vara smal. Inte för andras skull utan för sin egen...

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hej snyggo! Du har fått en utmaning av mig i min lilla blogg ;)



Kram

2012-03-11 @ 10:26:27
URL: http://maggan-baraord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0