Lördagen den 7 Januari 2012

God Fortsättning alla!

Då är det ett nytt smalare år. Jag insåg härom dagen att så här "liten" har jag inte varit sedan 2005.
Det känns väldigt gött.
I går vill min stora tös att jag skulle lyfta henne & maj gadd vad tung hon var. Jag tog henne på ryggen & ställde mig på vågen & insåg att inte ens med henne på ryggen kommer jag upp  till mina 136 kg. Vi två stannade på 125 kg. Det är ju grymt. Hur sjutton orkade jag gå runt med alla dess kilon?
Mindre ska jag bli. Jag ska försöka & skärpa mig med maten. Nu äter jag ju lite för att jag måste. Men nu känner jag att jag ska äta nyttigt inte för att jag måste utan för att jag verkligen vill!
Snart drar träningen igång oxå. Å nu jädrar ska jag ge järnet. Ska inte stå & mesa utan jag ska minsann hoppa & vara med. Om jag så ska linda in hela kroppen som en mumie för att slippa slå mig själv i fejset med mina slappa tuttar & min hängiga mage så ska jag hoppa!
Här kommer en jämförelse bild.
Det skiljer 30 kilo mellan dessa bilder:

136 kg vs 106 kg

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0